SUKULEHTI

Sukuseuran lehti on nimeltään Pietiläisten Sukuviesti, ja se ilmestyy kerran vuodessa touko-kesäkuussa. Lehden välityksellä pidetään yhteyttä seuran jäseniin. Se tiedottaa seuran asioista ja tutustuttaa suvun menneisyyteen ja nykyisyyteen. Lehden avulla pyritään luomaan sukurakkautta.

Lehti lähetetään jäsenmaksunsa maksaneille jäsenille. Lehti on A4-kokoinen ja 16-28-sivuinen. Sukulehtiä voi tilata os Ulla Pietiläinen-Söderholm ulla.pietilainen@inet.fi hintaan 5 €/numero.

Seuraavan lehden kirjoitukset tulee lähettää 15.1.2018 mennessä sihteeri Ulla Pietiläinen-Söderholmille. Tarinat voivat olla käsinkirjoitettuja tai sähköpostilla lähetettyjä. Vanhoja valokuvia liitämme mielellämme teksteihin; valokuvat luonnollisesti palautamme.

Ullan yhteystiedot: ulla.pietilainen@pp.inet.fi , tai Kukkumäentie 19, 40600 Jyväskylä, puh. 0400 924 162

Lehden toimituskuntana toimii sukuseuran hallitus.

Ilmoitusten hinnat:
mustavalko/väri