SUKUSEURAN TUOTTEITA SAATAVILLA

Sukuseuralla on myytävänä Sukuhymni cd-levy, sukutunnuksin varustetut viiri, pöytästandaari ja rintanappi sekä kirjekuoria.

Tekstiilit

T-paita, musta, seuran logo vas. ylh. HINTA 15€
Kassi, musta, kangasta, logo ylh. HINTA 8€
Lippis, (army-malli) musta, logo sivussa, yksi koko,
takana säädettävä hihna, HINTA 8€

Sukukirjat

Sukukirjat ovat syntyneet Paavo Pietiläisen sukututkimuksen ansiosta ja hänen laatiminaan. Valmiina on kolme kirjaa, nimittäin Saksalan ja Heinälehdon Pietiläiset (loppuunmyyty), Perintö-Pietilän Pietiläiset (loppuunmyyty), Sumiaisten Pietiläiset (loppuunmyyty) sekä uusi Havusalmen Pietilän Pietiläiset.

Jokaisessa sukukirjassa on noin 800 perheen tiedot: taulun numero, sukupolven numero, Pietiläisten sukuun kuuluvan henkilön nimi, ammatti, mistä taulusta tulee, syntymäaika ja -paikka, kuolinaika ja
-paikka, puolison nimi, ammatti, vihkiaika ja -paikka, syntymäaika ja
-paikka, kuolinaika ja -paikka, puolison vanhemmat, perheen asuinpaikka, lasten nimet ja syntymäajat, lasten kohdalla seuraavan taulun numero.

Kaikki sukukirjat alkavat vuonna 1630 syntyneestä Olavi Pietarinpoika Pietiläisestä ja jatkuvat nykyaikaan saakka.

HINTA: levyke 30 €/kpl. (ei vielä valmis)

Pietiläisten sukuhymni CD-levy

Sukuhymni cd-levy sisältää seuraavat kolme laulua:
- Pietiläisten sukuhymni, säv. Pauli Pietiläinen, sanat Jari Pietiläinen, Keijo Pietiläinen
- Keski-Suomen kotiseutulaulu, säv. Ivar Wideen, sanat Martti Korpilahti
- Synnyinmaan laulu, säv. C. Hansen, suomentanut Maija Konttinen
Laulu Pihtiputaan kanttori Hannu Inkeroinen, säestys Muuramen kanttori Jari Parviainen

HINTA: 5 €/kpl. HUOM! hinta, aikaisemmin 15 €

Sukuseuran tunnukset

Sukuseuran pöytästandaari on 125x210 mm, vaalealla marmorijalustalla, väri on puna-valko-musta.

Sukuseuran isännänviiri on 40x400 cm, väritys puna-valko-musta.

Sukuseuran rintanapissa on kuvattu sukuvaakuna, väritys puna-valko-musta, halkaisija 2,5 cm. Rintanappi tulee myyntiin kesän sukujuhlissa 28.7.2007

HINNAT: pöytästandaari 35 €/kpl, isännänviiri 70 €/kpl,
rintanappi 1 €/kpl.

Paperituotteet

Pietiläisten sukuvaltuuskunnalla varustetut A5-kokoiset kirjekuoret
30 kappaleen nipuissa. Sukuvaakuna on kuoren vasemassa yläkulmassa ja vieressä teksti "Pietiläisten sukuseura ry"

HINTA: 5 €/nippu.

Vaakunakortti (kpl) 0,50 €

Atk

Muistitikku 4GB 7 €

Tuotteiden tilaaminen:

Erkki Pietiläinen
Harmaalanrannantie 842
44950 Kärväsjärvi
Email: erkkipietilainen7@gmail.com

Tuotteet toimitetaan postitse ja hintoihin lisätään postimaksu.

Voit ladata tilauskupongin tulostettavaksi tästä linkistä.